Translate Me

יום רביעי, 21 ביולי 2010

בגלל ה"יובש": מגדלים סמים באופן עצמאי

לאחר שנתיב ההברחות של סמים מסיני הופסק, הטרנד החדש הוא גידול עצמי בבית. המשטרה: רק בתל אביב הוחרמו השבוע 85 קילו סם
 
אם אי אפשר לקנות סמים, תמיד אפשר לגדל: תפיסות הסמים הנרחבות שהתבצעו לאחרונה בגבול מצרים לא הותירו ברירה למשתמשים ורבים מהם החלו לטפח שתילי מריחואנה בדירותיהם, בעיקר באזור המרכז. בתל אביב לבדה נתפסו בשבוע שעבר 85 קילו גראס, חלקו גודל באמצעים ביתיים ולא על ידי סוחרים.


מעבדה ביתית לגידול סמים בתל אביבמאז תחילת השנה תפסו שוטרי יחידת מגן ולוחמי משמר הגבול המופקדים על גבול מצרים כמויות אדירות של סמים. גל התפיסות הגדול של הסמים החל בתחילת הקיץ. מאז הראשון ביוני תפסו הלוחמים 1.7 טון מריחואנה בגבול, שהוא נתיב ההברחות המרכזי של הסם בישראל. רק בסוף השבוע תפסו השוטרים רבע טון של הסם. התוצאה: ייבוש שוק הסמים בישראל.

אבל היכן שיש ביקוש, יש גם מי שיעז למצוא את הדרך למלא את המחסור בסם. יותר ויותר צעירים מתפתים לפתוח מעבדות הידרו, זן משובח של מריחואנה, בבתיהם הפרטיים. משם, הדרך לסחר קצרה.

יש תפיסות על בסיס יומי
בפשיטה אתמול על בית ברחוב העוגן נתפס תושב יפו עם חמישה קילו מריחואנה. שעות מספר קודם לכן, ברחוב בוגרשוב, נעצרה סטודנטית כשבביתה שני קילו של הסם. "יום אחרי יום הגיעו הבלשים שלנו לבתים שהיו בהם כמויות עצומות של מריחואנה", סיפר קצין במשטרת מחוז תל אביב.

"ביום שני שעבר תפסנו 18 קילו של הסם ליד בית הקברות בחולון. באותו יום נתפס ברחוב פלורנטין
שוטר לשעבר כשברשותו לא פחות מארבעה קילו של סם.

רב פקד אסי צור ממשטרת מחוז תל אביב מספר, כי המעבר משימוש בחשיש למריחואנה וחוסר המקצועיות של המגדלים פועל לטובת המשטרה. "השינוע, הסחר והגידול של המריחואנה הוא יותר בעייתי", הוא אומר,  הסם מדיף ריח חזק ותופס נפח גדול יותר, מה שמקשה על העבריינים להסליק את הסם ומקל עלינו לתפוס אותם



יום ראשון, 18 ביולי 2010

בלוג

Organization for Medical Marijuana in Israel 

Welcome to our site Marifuana

שלום, תודה על פנייתך לעמותה למריחואנה רפואית
כט וַיֹּאמֶר אֱלֹהִים, הִנֵּה נָתַתִּי לָכֶם אֶת-כָּל-עֵשֶׂב זֹרֵעַ זֶרַע אֲשֶׁר עַל-פְּנֵי כָל-הָאָרֶץ, וְאֶת-כָּל-הָעֵץ אֲשֶׁר-בּוֹ פְרִי-עֵץ, זֹרֵעַ זָרַע:  לָכֶם יִהְיֶה, לְאָכְלָה.  ל וּלְכָל-חַיַּת הָאָרֶץ וּלְכָל-עוֹף הַשָּׁמַיִם וּלְכֹל רוֹמֵשׂ עַל-הָאָרֶץ, אֲשֶׁר-בּוֹ נֶפֶשׁ חַיָּה, אֶת-כָּל-יֶרֶק עֵשֶׂב, לְאָכְלָה; וַיְהִי-כֵן.  לא וַיַּרְא אֱלֹהִים אֶת-כָּל-אֲשֶׁר עָשָׂה, וְהִנֵּה-טוֹב מְאֹד; וַיְהִי-עֶרֶב וַיְהִי-בֹקֶר, יוֹם הַשִּׁשִּׁי
Phone:
Fax:
Email: